onsdag 6. januar 2016

Apologia


Eg trør no med spenning inn i blogglivet, i håp om at det kan vere interessant for folk å lese mine tankar, og i håp om at det kan vere nyttig for meg å sette litt meir ord på noko av det eg tenkjer på. Kva eg vil skrive om vil nok vise seg etter kvart, men hovudfokuset vil nok vere på apologetikk, filosofi og teologi, med innslag av diverse refleksjonar.

Eg har vald å kalle bloggen min Apologia, som ikkje betyr det som ein med fyrste augnekast kan tenke. Apologia er eit gresk ord for ei forklaring eller ein slags forsvarstale for noko ein trur eller meiner og er dermed opphavet til ordet apologetikk. Det er mellom anna namnet på ein dialog av Platon, som omhandlar Sokrates sin forsvarstale i retten før han blir dødsdømt. Mange av kyrkjefedrene skreiv også verk med Apologia i tittelen. Det er dessutan ordet apostelen Peter brukar i sitt første brev: «Ver alltid førebudde, så de kan svara for dykk når nokon krev dykk til rekneskap for det håpet de eig.», «kan svara for dykk» er i den greske grunnteksten at «ein alltid skal ha ein Apologia klar» (1.Peter 3,15). Så kan kanskje denne bloggen bli min Apologia for det håpet eg eig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar